مثل ممیدی همیشه سیگار تو دستش بود،هرکس هم می خواست بهش سیگار میداد.همیشه هم از شیش فرسخی پشت سرش بوی سیگار طنین انداز بود.

فکر نمی کنم از رشت آباد هیچ کس به اندازه شعبان به سینما رفته باشه،

همیشه شهرداری می دیدمش، با همین جور چکمه و همین تریپ،البته یه کت هم داشت!!

یه بارم دیدمش داشت پفک می خورد باز هم با چکمه بود.